Zaczęło się od rozmowy z Johnem Cagem w Berlinie Wschodnim, z której zrobiłam audycję w nieistniejącym już Studiu Eksperymentalnym Polskiego Radia.
Dziennikarka i krytyk muzyczny, studiowała muzykologię na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, uzyskując dyplom z wynikiem bardzo dobrym w roku 1990. Od tego roku rozpoczęła pracę w Polskim Towarzystwie Muzyki Współczesnej organizując Międzynarodowe Kursy dla Młodych Kompozytorów w Kazimierzu Dolnym, cykle koncertów muzyki nowej — w Sali Laboratorium Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie oraz cykle koncertów w warszawskich liceach. W 1991 roku objęła stanowisko dyrektora biura Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. Pracowała przy organizacji festiwalu Międzynarodowego Towarzystwa Muzyki Współczesnej "Światowe Dni Muzyki" — Warszawa 1992.
Od 19 lat związana jest z Programem 2 Polskiego Radia, początkowo pracując jako asystentka dyrektora do spraw kontaktów z Europejską Unią Nadawców (EBU), od 1994 jako dziennikarka Redakcji Muzyki Współczesnej. Zrealizowała kilkaset autorskich audycji, w tym portretów radiowych takich kompozytorów jak John Cage, Henryk Mikołaj Górecki, Witold Lutosławski (audycja wysłana przez Polskie Radio na konkurs Prix Italia w 2004), Louis Andriessen, Steve Reich, Włodzimierz Kotoński, Zygmunt Krauze, Paweł Szymański, Tadeusz Wielecki, Paweł Mykietyn, Frank Zappa, John Zorn, a także kilkadziesiąt transmisji koncertów (w tym koncertów Warszawskiej Jesieni, Holland Festival, Wratislavia Cantans, Sacrum Profanum). Współpracowała przy organizacji radiowych koncertów w Studiu Koncertowym Polskiego Radia (w tym słynnego koncertu "Hommage a Witold Lutosławski" podczas Warszawskiej Jesieni, 1994). W 2007 roku rozpoczęła współpracę z Fundacją Polskiej Rady Muzycznej, organizując coroczny Międzynarodowy Festiwal Muzyki Improwizowanej Ad Libitum, Konkurs im. Witolda Lutosławskiego dla dzieci i młodzieży, realizując projekty zmierzające do poprawy stanu powszechnej edukacji muzycznej w Polsce.
Publikowała w "Ruchu Muzycznym" i magazynie "Glissando", pisała teksty programowe i krytyczne do licznych publikacji festiwalowych (Warszawska Jesień, Sacrum Profanum, Rozdroże, Chopin i jego Europa).